โพสต์ยอดนิยมจากบล็อกนี้
Dataset on factors affecting social media use among school principals for educational leaderships
Lantip Diat Prasojo ∗, Lia Yuliana , Awanis Akalili (2021). Dataset on factors affecting social media use among school principals for educational leaderships . Data in Brief 39 (2021) 107654, page 1-5. a b s t r a c t This dataset was presented to explore the relationships be- tween predictors of an extended theory of acceptance model regarding social media use for educational leadership. Vari- ables, namely subjective norms, supporting conditions, atti- tudes, perceived ease of use, perceived usefulness, and use of social media, were involved. A survey approach was the approach for the data collection (n. 257). The instrument for the survey was adapted from prior studies, validated through the face and content validity. The examination of loading val- ues, reliability, convergent validity, and discriminant validity was conducted for the measurement model. The dataset of the current study benefits educational stakeholders to issue policy regarding technology use like social media ...
สภาพ ปัญหาและแนวทางการแก้ไขปัยหาการบริหารงบประมาณ
สภาพ ปัญหาและแนวทางการแก้ไขปัยหาการบริหารงบประมาณขององค์การบริหารส่วนตำบลในจังหวัดนครราชสีมา Title Alternative State, Problems, and problem solving guidelines of budgeting management in subdistrict administrative organization in Nakhon Ratchasima province Creator Name: วรชยา สิรฐานิช Subject ThaSH: การปกครองท้องถิ่น Classification :.DDC: 352.17 ThaSH: องค์การบริหารส่วนตำบล-นครราชสีมา-วิจัย ThaSH: องค์การบริหารส่วนตำบล Publisher มหาวิทยาลัยราชภัฏนครราชสีมา. สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ. Address: นครราชสีมา Contributor Name: เกษมศานต์ โชติชาครพันธุ์ Role: ประธานกรรมการ Name: อัจฉริยา วิริยาภิรมย์ Role: กรรมการ Name: ธนวัฒน์ ธิติธนานันท์ Role: กรรมการ Date Created: 2551 Modified: 2553-09-21 Issued: 2553-09-17 Type วิทยานิพนธ์/Thesis Format application/pdf Language tha Thesis DegreeName: ศิลปศาสตรมหาบัณฑิต Level: ปริญญาโท Descipline: สังคมศาสตร์เพื่อการพัฒนา G...
ความคิดเห็น
แสดงความคิดเห็น